söndag 1 februari 2009

Lusaka igen.

Ar tillbaka i Lusaka nu, kom i gar eftermiddag. Igar kvall var vi pa middag hos en fran Roda Korset, det var valdigt gott med ordentlig mat och efterratt! I fredags var vi ut och at middag ocksa, valdigt skont att slippa laga sjalv for en gangs skull. Da blev det pizza. Vi var ut 5 fran oss, + 2 andra svenskar, 2 norska tjejer, 2 amerikanska killar och en fran Australien som vi traffat pa Jollyboys. Det var valdigt trevligt, och skont att komma bort lite fran Jollyboys aven om det ar sjukt harligt att vara dar ocksa.

Pa torsdag aker vi pa safari, det ska bli hur kul som helst. Tva natter, och vi aker ut morgon och kvall, sa jag hoppas verkligen vi far se alla big 5. Helst lejon och elefanter, och en levande giraff skulle inte vara fel heller.

Har forsokt ladda upp bilder men datorerna har gar lite for segt for det, sa ni far nog tyvarr vanta tills jag kommer hem.

Nu ska jag fortsatta kika runt pa en marknad har, far se nar jag skriver igen.

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Hej Annelie
    vad spännande det verkar. Din mor tipsade mig om din blogg, jag är din mors barndomskompis "Kajso"
    vi sågs när ni bodde i Märsta. Lycka till!

    SvaraRadera